22 jun 2024

Gezocht: mensen die willen kliederen!

Vind je het leuk om mee te denken over de Kliederkerk, laat het dan snel weten. Met een klein groepje mensen diep je dan een bijbelverhaal of bijbels thema uit. Je laat je zelf raken door het verhaal en denkt na wat je daaruit mee wil geven aan de bezoekers. Je denkt na over creatieve manieren om met een bepaald thema of een verhaal aan de slag te gaan en wie je daar allemaal bij kunt betrekken.

Kliederkerk, een heerlijke, ontspannen, gastvrije en creatieve vorm van samen kerk zijn. Met jong en oud samen aan de slag. Niet ieder zijn ‘eigen ding’, maar samen creatief zijn en in gesprek zijn.

Eerst het thema ontdekken, daarna een korte viering met verhaal en daarna gezellig samen brunchen.

Vind jij het leuk om daarbij betrokken te zijn, laat het weten! Je kunt op heel verschillende manieren betrokken zijn: door bij een of meerdere kliederkerken mee te draaien in de voorbereidingsgroep, maar ook door een creatieve activiteit uit te denken, of door een leuke twist te geven aan iets voor de brunch.

Hoe mooi is het om zo elkaar weer op een andere manier te kunnen ontmoeten en  kennen!

Dominee Willemien van Berkum